Författare: Andy Griffiths
Illustratör: Terry Denton
Boken handlar om: Två pojkar som bor i en trädkoja med 13 våningar. Dom får i uppdrag att skriva färdigt en bok som dom inte ens har börjat på. Denna bok ska dom bara göra på ett dygn, och såklart så händer det massa saker som kommer i vägen.
Jag tycker att: Boken var sådär. Den var inte så rolig som man trott när man köpte den. En tredje del av boken var bara sidor som var onödiga och hade ingen text. Det hände i princip inget roligt. Nästan samma saker hela tiden. Man kan säga att den nästan var långtråkig. Den enda fördelen var att den var lättläst.
Serie: Vår trädkoja med (13) våningar
Sidor: 249
/ Novelle

1 kommentarer

MR non

03 May 2017 11:54

Jag jilar det du har jort ps jör en film av zombie feber!! Snela!!!

Svar: Tack men det är inte jag som skrivit boken. Jag berättar bara om den och om den var bra eller inte och denna bok var en av dom bästa jag läst!
storasen.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej